item(s)
Subtotaal :

Er bevinden zich momenteel geen items in uw winkelwagen.

Items toevoegen
Toon zijkant

Subpagina's

Webshop Categorieën


Het volgende item werd succesvol aan uw winkelmandje toegevoegd

Verder winkelen Bekijk winkelwagen

Tuinmachines Van den Bossche te Kampenhout

Duidelijke communicatie: wat doen we wel, wat niet
Je kan niet alles doen. Hoe haal je voldoening uit je job en hoe maak je je klanten en geliefden gelukkig? Als specialist moet je je specialiseren of je verliest de controle, maakt ongewilde fouten wat leidt tot ontevreden klanten. U mag het geluk ervaren dat wij als team onze job met veel passie doen en ons uiterste best doen om u een tevreden klanten te maken en te houden.

Uit respect voor onze klanten en medewerkers doen we graag:
- Herstellingen en onderhoud van machines die hier gekocht zijn. De gegevens van uw machine zijn hier gekend: serienr, aankoopdatum, servicehistoriek, onderdelenlijsten, courante onderdelen zijn op voorraad.

Mogen we niet doen:
- Herstellingen en onderhoud van onbekende merken. We zijn geen klant bij die leveranciers, beschikken niet over de juiste onderdelen en onderdeellijsten, we zouden geen goede voorwaarden krijgen waardoor een eventuele herstelling duurder wordt en de levertijden zijn langer waardoor de hersteltijd te lang wordt.
- Herstellingen en onderhoud van bekende merken maar niet gevolgde modellen. In ons verkoopassortiment maken we een keuze van alleen de betere machines. De kwaliteit wordt continue bewaakt door diagnoses en testen alsook de garantieaanvragen worden nauw opgevolgd. Als je meer garanties krijgt op een bepaald artikel dan dat je er verkocht hebt is er een groot probleem. In de eerste plaats bieden we alleen de betere machines aan om tevreden klanten te hebben maar ook voor de werkvreugde en de voldoening die we hebben om degelijke oplossingen bieden. Een slechte machine kan je niet beter maken dan hij al is. Ongeoorloofde defecten leidt tot ongenoegen en frustraties bij klanten en techniekers. Dus waarom zouden we dan die machines aannemen in herstelling als we die in de eerste plaats bewust niet verkocht hebben?
Er zijn een aantal leveranciers die op allerlei manieren proberen druk uit te oefenen op ons om alsnog alles te willen aanbieden in de verkoop. Die leveranciers zijn aan het verkeerde adres en zijn hier niet welkom. Zij hebben duidelijk onze visie niet begrepen.
 

Een team van 10 specialisten helpen u heel graag met:
- Vrijblijvend advies over onze producten welke geschikt zijn voor uw gebruik. We gaan u geen oplossing voorstellen waar we zelf niet in geloven. 
- Vrijblijvende demonstraties. Zien is geloven. Ervaar zelf wat wel en niet werkt. We stellen meer dan 50 demomachines ter beschikking om u te helpen en onze ervaringen met u te delen. Kijk zeker eens op onze website: www.demomachines.be om het aanbod te bekijken en een gratis demo te vragen.
- Herstellingen en vakkundig onderhoud van machines die u hier gekocht heeft. Om een vlotte en deskundige service te kunnen beloven aan onze gerespecteerde klanten mogen wij geen machines in ontvangst nemen van andere modellen of merken dan de selectie die wij zelf volgen. Jaarlijks servicen wij ongeveer 3000 machines, welke volgens een efficiënte werkwijze worden behandeld en opgevolgd door autotechniekers. Van elke machine die hier gekocht is weten wij wanneer die gekocht is, wanneer die onderhouden is en welke defecten er waren. Is uw herstelling klaar krijgt u een sms met de herstelprijs, een gedetaileerde email of kan u dit online of via de mobiele APP opvolgen. Een vakkundige service kan je niet waarmaken als je alles verkoopt en alles hersteld. 
 

Continue streven naar verbetering 
Sinds 1989 worden alle verkopen en herstellingen via een computersysteem geregistreerd en opgevolgd. Toen was dat nog met een DOS-programma van Teledata en vooruitstrevend in die tijd. In het jaar 2000 zette we de stap naar een Windows omgeving met Microsoft Navision 4.0. Er werd veel geïnvesteerd in maatwerk met name voor de service-afdeling. 

In 2016 hebben we samen met Scapta de voorbereiding gedaan om over te gaan naar een nieuwe hedendaagse versie van Microsoft Dynamics NAV 2016 waarmee we op 1 januari 2017 van start zijn gegaan. 
Waarom is dit voor ons zo belangrijk en welke voordelen heeft de klant hierbij?
U kan het systeem zien als het hart van ons bedrijf. Gaande van inkoop, magazijnbeheer, stockopvolging, online en winkel verkoop, planbord, tijdsregistatie, serviceopvolging tot communicatie per sms, email, webshop en mobiele APP is alles gelinkt met elkaar.   
De grootste verandering sinds 2017 is dat we herstellingen papierloos behandelen en daardoor efficienter werken. Een continue opvolging voorkomt dat herstellingen niet tijdig klaar zijn en dat we hersteldatums beloven die we niet kunnen waarmaken. Meer dan 99% van de herstellingen die beloofd zijn zijn tijdig klaar binnen de afgesproken datum.

Van waar komt die hersteltijd? 
Sinds 1 januari tot 22 maart 2017 zijn er 990 herstellingen behandeld. De onderstaande grafiek laat zien dat er op 22/03/17 slechts 78 herstellingen wachtende zijn, 10 die wachten op akkoord van klanten, 1 vandaag akkoord heeft gegeven voor een offerte, aan 4 herstellingen is men bezig, 6 zijn in behandeling voor offerte te maken, 11 wachten op onderdelen, 8 zijn er klaar en wordt een afspraak gemaakt om terug te brengen, 61 machines zijn klaar en klanten verwittigd, 2 zijn er op dit moment afgehaald en wordt de factuur gemaakt.
Dit is een continue proces dat elk moment veranderd. Zo wordt er ook verschil gemaakt in de hersteltijd bij kleine herstellingen, spoed herstellingen voor beroepsgebruikers en onderhouden die gepland of op afspraak gedaan worden.

Een defect kan je niet plannen en daar hebben we alle begrip voor. Preventief onderhoud kan je plannen en kan ellende voorkomen. 
Ons advies: wacht niet tot de lente voor het onderhoud van uw grasmaaier als je hem nodig hebt maar eerder in de winter wanneer die maanden stilstaat.
Ben je het toch vergeten, geen probleem dan maken we graag een afspraak zodat je de machine maar 1 week moet missen! 
Breng je de machine onverwacht dan volgt die de planning van dat moment.
 

Herstellingen met verzorging van transport  
Onderstaande grafiek laat zien in welke status een herstelling zich bevindt en in welke regio. 

 

Is een onderdeel niet meer leverbaar? Dan printen we het wel!
Innovatie zit in onze genen. Sinds 2015 zijn we actief met Additive Manufacturing of ook wel 3D printen genoemd.

Het komt voor dat na vele jaren een onderdeel bij een fabrikant niet meer beschikbaar is. Zonde dat soms door een klein defect onderdeel een machine niet meer kan gebruikt worden.
Als we bij herstellingen enkel denken in functie van het vervangen van beschikbare onderdelen dan kan een herstelling soms onnodig duur oplopen. Als we voor de klant tijd en kosten kunnen besparen met 3D printoplossingen zonder in te boeten aan kwaliteit of betrouwbaarheid, dan is onze missie geslaagd.

Wij zien het als een uitdaging om u en het milieu te helpen om uw machine langer te kunnen gebruiken alvorens weg te gooien.

Werkwijze:
- Diagnose van het defect en omgeving. In welke omstandigheden kan een 3D geprint onderdeel een functionele oplossing bieden?
- Van het defecte onderdeel wordt een 3D computermodel gemaakt. We tekenen het defecte onderdeel na in een 3D tekenpakket Solid Works Premium. Waar nodig brengen we verstevigingen aan en optimaliseren we de tekening om te kunnen printen. Binnenkort beschikken we over de mogelijkheid om complexe onderdelen in te scannen.
- Kunstof onderdelen printen we in huis op een van onze printers, metaallegeringen worden extern geprint.
- Het onderdeel wordt gemonteerd en getest.

Voorbeelden van geprinte prototypes en afgewerkte producten:

3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout
3D specialiteiten Tuinmachines Van den Bossche Kampenhout