item(s)
Subtotaal :

Er bevinden zich momenteel geen items in uw winkelwagen.

Items toevoegen
Toon zijkant

Subpagina's

Webshop Categorieën


Het volgende item werd succesvol aan uw winkelmandje toegevoegd

Verder winkelen Bekijk winkelwagen

Mijn bestelling

Kunnen alle artikels op de webshop geleverd worden?

Bij de artikels die we niet kunnen verzenden wordt dit weergegeven op de productkaart. 

De redenen waarvoor bepaalde artikels niet kunnen geleverd worden zijn:

- Gevaarlijke goederen (ADR) zoals brandstoffen kunnen we niet zomaar versturen met de koerierdienst. Bij aankoop van een machine met benzinemotor waarbij we de levering persoonlijk verzorgen kan u brandstof mee laten leveren op verzoek.

- Bepaalde artikels met buitenafmetingen kunnen standaard niet verzonden worden maar op aanvraag kunnen we wel prijs laten weten voor levering dmv speciaal transport. 

- Robotmaaiers worden enkel door ons geleverd binnen een regio van 30km rond Kampenhout. Dit doen we om u een snelle naservice te kunnen garanderen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

LEVERING IN BELGIE & NEDERLAND

Alle leveringen vertrekken vanuit Kampenhout en worden snel geleverd. Afhankelijk van het product en uw adres wordt de levering verzorgd door PostNL, Brenger of persoonlijk voor Van den Bossche.

Bent u niet uit de streek? Mogelijk kan u ook terecht bij onze familie:

Tuinmachines Van den Bossche, 
Ninoofsesteenweg 142, 1750 Lennik (België)
Tel: +32(0)2 582 21 49, Fax: +32(0)2 582 62 75, info@tuinVDB.be, 
www.tuinVDB.be

Van Den Bossche E. Tuinmachines BVBA, 
Kortrijksesteenweg, 1268, 9051 Sint-Denijs-Westrem (België)
Tel: +32(0)9 298 11 69, Fax: +32(0)9 282 67 41, eddy.vdbos@belgacom.net, 
www.tuinvdbos.be

Wat zijn de verzendkosten?

LEVERING IN BELGIE & NEDERLAND

  • Order- en verzendkosten € 5 incl. BTW.
  • GRATIS levering bij aankopen vanaf € 49 incl. BTW

 

Wanneer mag ik mijn bestelling afhalen?

Zodra wij uw bestelling verwerkt hebben informeren wij u wanneer de bestelling klaar staat voor afhaling. Als het artikel voorradig is, kan u dit vaak dezelfde dag nog afhalen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Na het inpakken ontvangt u een mail met track & trace link waarmee u de zending kan volgen of wij spreken de levering af.
  • SNEL GELEVERD in België en Nederland:
    Besteld: Levering PostNL:
    Klein pakket <23kg
    Levering DHL:
    Pallet goederen +23kg
    Maandag <12u Dinsdag/Woensdag Woensdag
    Dinsdag <12u Woensdag/Donderdag Donderdag
    Woensdag <12u Donderdag/Vrijdag Vrijdag
    Donderdag <12u Vrijdag/Zaterdag Maandag
    Vrijdag <12u Zaterdag/Maandag Dinsdag-Woensdag
    Zaterdag <23u59 Dinsdag/Woensdag Dinsdag-Woensdag
    Zondag <23u59 Dinsdag/Woensdag Dinsdag-Woensdag

 

TIP: Kies een leveringsadres waarvan u weet dat er steeds iemand thuis is en geef uw telefoonnummer door voor de chauffeur. 

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Alle betalingen dienen te gebeuren voor of bij de levering/afhaling van uw bestelling.

Online betaalmogelijkheden:
- VISA
- MasterCard
- Maestro
- Bancontact / Mister Cash
- iDEAL
- Overschrijving

Winkel betaalmogelijkheden:
- BanContact
- Ecocheques papieren: Neen.
- Ecocheques Edenred digitaal: ja, voor bepaalde ECO producten. 
- Ecocheques Sodexo digitaal: ja, voor bepaalde ECO producten. 
- Ecocheques Monizze digitaal: ja, voor bepaalde ECO producten. 
- Cadeaucheques/consumptiecheques Sodexo en Edenred digitaal: ja, voor aankopen in de winkel, niet voor herstellingen.
- Cadeaucheques/consumptiecheques coronapremie Monizze digitaal: ja, voor aankopen in de winkel, niet voor herstellingen.
- Bewijs van overschrijving
- Cash enkel indien het factuurbedrag minder dan 2999€ incl. BTW bedraagd. Toch geniet onze voorkeur voor u en onze veiligheid om met BanContact of mits bewijs van overschrijving te betalen.
Meer info over regelgeving cash betalingen: http://www.vlaanderen.be/nl/werk/consumentenzaken/tot-welk-bedrag-mag-u-een-factuur-cash-betalen 

Wat is niet mogelijk is in de winkel: Visa, MasterCard, andere kredietkaarten, cheque.
 

Hoe kan ik een klacht melden?

Mocht er u iets niet bevallen aarzel niet ons te contacteren via het contactformulier of per email naar info@greentools.be
Wij doen al het mogelijke om samen tot een oplossing te komen. 

Ter bescherming van de consument en de ondernemer is er een onafhankelijk Europees orgaan voor het behandelen van klachten.
Voor een Europese verordering betreffende verkoop- en dienstovereenkomsten kan u terecht via: http://ec.europa.eu/odr 

Retour sturen

Oeps verkeerd besteld?
Dat kan gebeuren. Geen probleem. 

Is het artikel niet gebruikt dan kan je jouw bestelling binnen de 14 dagen retour sturen of terugbrengen naar de winkel te Kampenhout. 
Hou er wel rekening mee dat transportkosten niet terugbetaald worden.

Retourwijze:

  1. Stuur foto's van jouw bestelling naar info@greentools.be of via WhatsApp naar +3216655533 en toon aan dat het artikel niet gebruikt is. 
    Vermeld jouw bestelreferentie en verzendadres. 
     
  2. Verpak jouw bestelling in een stevige verpakking om transportschade te vermijden. 
    Kijk even na dat alles erbij zit (handleiding, toebehoren, accessoires, originele verpakking,...)
     
  3. Wij bezorgen jou een retourlabel welke je over het verzendlabel plakt.
     
  4. Wanneer de zending hier aankomt wordt de retour beoordeeld:
    - Goed ontvangen in uitstekende staat, geschikt voor wederverkoop: 100% terugbetaling, behalve transportkosten.
    - Ontvangen maar met lichte schade of ontbrekende toebehoren: Verminderde terugbetaling in functie van het waardeverlies voor tweedekans verkoop. 
    - Ontvangen met duidelijke gebruikerssporen: Retour wordt geweigerd, product wordt teruggestuurd, er volgt geen terugbetaling.
     
  5. Afhankelijk van de retourbeoordeling wordt de retour binnen de 14 dagen terugbetaald.

Herstelservice

Just-In-Time onderhoud

Heeft uw machine onderhoud nodig?
Wij verwachten uw machine Just-In-Time:

  • Ik breng deze zelf: plan hier uw afspraak en u hoeft uw machine max.1 week te missen.
  • Ik wens een transportservice: contacteer ons

*Om alles veilig binnen te stockeren zijn we genoodzaakt om voor preventief onderhoud voortaan op afspraak te werken. Voor kleine of dringende herstellingen zonder onderhoud hoeft u geen afspraak te maken. 

Spoedservice

Heeft u een dringende herstelling en kan u de machine niet lang missen? 
Daar hebben we alle begrip voor en doen het nodige om u spoedig te helpen. Zonder voorafgaande afspraak is het niet mogelijk om een herstelling onmiddellijk uit te voeren. 

WERKWIJZE SPOED HERSTELLING*

1) Neem zo snel mogelijk contact met ons op:

  • Service hotline WhatsApp +3216655533
    24/24u Bereikbaar 
    Tip: stuur eenvoudig foto's/video van het defect
  • Mail ons via info@greentools.be of via het contactformulier
  • Bel ons via 016/65 55 33 

2) Van den Bossche plant een chauffeur en/of technieker in en reserveert/bestelt eventuele onderdelen.

3) We spreken af wanneer we langskomen of de machine verwachten.

4) Na afwerking informeren wij u asap per sms, mail of telefoon.

* Bij een spoed herstelling beperken we ons tot het essentiële om veilig verder te werken. Dit is niet bedoeld voor preventief onderhoud. Komt de machine niet jaarlijks op onderhoud dan wordt dit niet aanschouwd als dringend maar als nalatig en kunnen we deze spoed service weigeren of herleiden tot een normale service welke de hersteltijd van dat moment is.

Productvragen

Hoe vervang ik de nylondraad van mijn bosmaaier?

In de onderstaande video tonen we u hoe je de nylondraad van de EGO nylonkop STA1500 kan vervangen. 

Hoe stockeer ik mijn benzinemaaier in de winter?

Benzine aan de pomp bevat ethanol. Omdat dit product vocht aantrekt gaat de brandstof vergommen en ontstaan er na de winter startproblemen. Dit kan je voorkomen door de brandstof te draineren of door gebruik te maken van Aspen 4T brandstof

We laten het zien in de onderstaande video: