item(s)
Subtotaal :

Er bevinden zich momenteel geen items in uw winkelwagen.

Items toevoegen
Toon zijkant

Subpagina's

Webshop Categorieën


Het volgende item werd succesvol aan uw winkelmandje toegevoegd

Verder winkelen Bekijk winkelwagen

FAQ - Veelgestelde vragen

Service

Moet ik een afspraak maken om mijn machine te brengen voor onderhoud?

Het is niet noodzakelijk om vooraf een afspraak te maken.
U kan de machine altijd brengen tijdens de openingsuren of daarbuiten op afspraak.

Het voordeel van een afspraak is dat we dit kunnen plannen zodat u de machine maar +/-1 week moet missen en ondertussen de machine verder kan gebruiken.

Voorbeeldsituatie:
In drukke periodes (febr - mei) kunnen er tot 50 machines per dag binnenkomen en zijn we bijvoorbeeld volgeboekt voor +3 weken.
Bij een defect zonder onderhoud:
- met/zonder afspraak zal u de machine +/-1 week missen

Bij een onderhoud:
- zonder afspraak brengt u de machine binnen en volgt de wachttijd van dat moment. Volgens dit voorbeeld zal u de machine 4 weken missen.
- met afspraak (tel/mail/web/APP) brengt u de machine binnen over 3 weken binnen en is deze 1 week later klaar. 

Alleen zo kunnen we het serviceniveau hoog houden en met een vast team de kwaliteit garanderen. Dit systeem hebben we 2 jaar geleden ingevoerd, proefgedraaid en bijgestuurd. 
 

Mijn bestelling

Kunnen alle artikels op de webshop geleverd worden?

Neen, helaas niet mogelijk voor:
- Brandstoffen. Omwille van veiligheidsreden kan dit niet via normale transport geleverd worden. Op aanvraag kunnen wel pallethoeveelheden door onze leverancier rechtstreeks tot bij u geleverd worden.
- Oprijrampen. Omwille van de omvangrijke afmetingen kan dit niet via koerierdienst geleverd worden maar enkel via ons eigen vervoer.
- Kettingzagen en bosmaaiers. Omwille van veiligheidsreden voor u als gebruiker vinden wij het belangrijk dat wij u persoonlijk kunnen adviseren in onze winkel.

Levert u ook in mijn gemeente?

Leveringen in België:
- Alle motorisch aangedreven machines (>30kg) worden door ons gebruiksklaar afgeleverd. Bij de levering wordt zorgvuldig de werking en het onderhoud uitgelegd.
- Alle kleinere/elektrisch aangedreven machines en pakketten (< 30kg) worden via een koerierdienst bij u thuis geleverd. Hierbij kan een min. aan montage nodig zijn. 

Leveringen in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg:
- Alle kleinere/elektrisch aangedreven machines en pakketten (< 30kg) worden via een koerierdienst bij u thuis geleverd. Hierbij kan een min. aan montage nodig zijn. 

Alle machines worden vooraf door ons gecontroleerd op goede werking. 

Bent u niet uit de streek? Mogelijk kan u ook terecht bij onze familie:

Tuinmachines Van den Bossche, 
Ninoofsesteenweg 142, 1750 Lennik,
Tel: +32(0)2 582 21 49, Fax: +32(0)2 582 62 75, info@tuinVDB.be, 
www.tuinVDB.be

Van Den Bossche E. Tuinmachines BVBA, 
Kortrijksesteenweg, 1268, 9051 Sint-Denijs-Westrem
Tel: +32(0)9 298 11 69, Fax: +32(0)9 282 67 41, eddy.vdbos@belgacom.net, 
www.tuinvdbos.be

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten per online bestelling zijn verschillend per land:
- België: 7€ incl. BTW
- Nederland: 10€ incl. BTW
- Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Verenigd Koninkrijk: 15€ incl. BTW
- Finland, Spanje: 35€ incl. BTW

Waarom kan dit niet goedkoper?
- We hebben een heel gevariëerd assortiment aan producten die niet allemaal met een courierdienst kunnen geleverd worden. 
- Omdat wij de levering net zo belangrijk vinden als de kwaliteit van het product worden machines vaak door ons persoonlijk geleverd en ter plaatse uitgelegd. 
- In de meeste gevallen worden machines op 4 wielen gebruiksklaar afgeleverd en dus niet op een pallet.

Afhalen is mogelijk tijdens de openingsuren of op afspraak.

Wanneer mag ik mijn bestelling afhalen?

Zodra wij uw bestelling verwerkt hebben informeren wij u wanneer de bestelling klaar staat voor afhaling. Als het artikel voorradig is, kan u dit vaak dezelfde dag nog afhalen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Kleine artikels die voorradig zijn worden met courierdienst verzonden en worden meestal binnen de 2 - 7 werkdagen geleverd.

Machines of grotere artikels die voorradig zijn worden door ons geleverd.
Afhankelijk van de planning kan dit dezelfde dag tot 7 dagen in samenspraak met u. 

Bij artikels die niet voorradig zijn, mag u ons steeds contacteren om de actuele leveringstermijn op te vragen.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Alle betalingen dienen te gebeuren voor of bij de levering/afhaling van uw bestelling.

Online betaalmogelijkheden:
- VISA
- MasterCard
- Maestro
- Bancontact / Mister Cash
- iDEAL
- PAYPAL
- Overschrijving

Winkel betaalmogelijkheden:
- BanContact
- Bewijs van overschrijving
- Contant enkel indien het factuurbedrag minder dan 2999€ incl. BTW bedraagd. Toch geniet onze voorkeur voor u en onze veiligheid om met BanContact of mits bewijs van overschrijving te betalen.
Meer info over regelgeving cash betalingen: http://www.vlaanderen.be/nl/werk/consumentenzaken/tot-welk-bedrag-mag-u-een-factuur-cash-betalen 


Wat is niet mogelijk is in de winkel: Visa, MasterCard, andere kredietkaarten, cheque, Ecocheques.

Hoe kan ik een klacht melden?

Mocht er u iets niet bevallen aarzel niet ons te contacteren via het contactformulier of per email naar info@greentools.be
Wij doen al het mogelijke om samen tot een oplossing te komen. 

Ter bescherming van de consument en de ondernemer is er een onafhankelijk Europees orgaan voor het behandelen van klachten.
Voor een Europese verordering betreffende verkoop- en dienstovereenkomsten kan u terecht via: http://ec.europa.eu/odr