item(s)
Subtotaal :

Er bevinden zich momenteel geen items in uw winkelwagen.

Items toevoegen
Toon zijkant

Subpagina's

Webshop Categorieën


Het volgende item werd succesvol aan uw winkelmandje toegevoegd

Verder winkelen Bekijk winkelwagen

Faq - veelgestelde vragen

Mijn bestelling

Kunnen alle artikels op de webshop geleverd worden?

Bij de artikels die we niet kunnen verzenden wordt dit weergegeven op de productkaart. 

De redenen waarvoor bepaalde artikels niet kunnen geleverd worden zijn:

- Gevaarlijke goederen (ADR) zoals brandstoffen kunnen we niet zomaar versturen met de koerierdienst. Bij aankoop van een machine met benzinemotor waarbij we de levering persoonlijk verzorgen kan u brandstof mee laten leveren op verzoek.

- Bepaalde artikels met buitenafmetingen kunnen standaard niet verzonden worden maar op aanvraag kunnen we wel prijs laten weten voor levering dmv speciaal transport. 

- Robotmaaiers worden enkel door ons geleverd binnen een regio van 30km rond Kampenhout. Dit doen we om u een snelle naservice te kunnen garanderen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

LEVERING IN BELGIE & NEDERLAND

Alle leveringen vertrekken vanuit Kampenhout en worden snel geleverd. Afhankelijk van het product en uw adres wordt verzorgd door:

  • GLS (1-2d)
  • Brenger.nl (3-4d)
  • of persoonlijk door Van den Bossche (0-2d)

Bent u niet uit de streek? Mogelijk kan u ook terecht bij onze familie:

Tuinmachines Van den Bossche, 
Ninoofsesteenweg 142, 1750 Lennik (België)
Tel: +32(0)2 582 21 49, Fax: +32(0)2 582 62 75, info@tuinVDB.be, 
www.tuinVDB.be

Van Den Bossche E. Tuinmachines BVBA, 
Kortrijksesteenweg, 1268, 9051 Sint-Denijs-Westrem (België)
Tel: +32(0)9 298 11 69, Fax: +32(0)9 282 67 41, eddy.vdbos@belgacom.net, 
www.tuinvdbos.be

Wat zijn de verzendkosten?

LEVERING IN BELGIE & NEDERLAND

  • Order- en verzendkosten € 5 incl. BTW.
  • GRATIS levering bij aankopen vanaf € 49 incl. BTW

 

Wanneer mag ik mijn bestelling afhalen?

Zodra wij uw bestelling verwerkt hebben informeren wij u wanneer de bestelling klaar staat voor afhaling. Als het artikel voorradig is, kan u dit vaak dezelfde dag nog afhalen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestel op een werkdag voor 12u en ontvang uw bestelling binnen de 48u in België en Nederland.* 
Volg uw bestelling via een track & trace code. Deze ontvangt u per mail na de verwerking van uw bestelling. 

*Uitzonderingen:

  • Indien een artikel niet op voorraad is zijn wij afhankelijk van de leveringstermijn van onze leveranciers. Neem hiervoor contact op met de klantendienst.
  • Voor grotere machines met een benzinemotor nemen we contact met u op om de levering af te spreken. Het liefst alleen maar als u thuis bent.
  • Overmacht door slechte weersomstandigheden of extreme drukke periodes bij de koerierdiensten.

Wist je dat?
- Wij in België grotere machines persoonlijk leveren met advies.
- Wij in België ook kunnen leveren in de avonduren zodat u geen verlof hoeft te nemen.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Alle betalingen dienen te gebeuren voor of bij de levering/afhaling van uw bestelling.

Online betaalmogelijkheden:
- VISA
- MasterCard
- Maestro
- Bancontact / Mister Cash
- iDEAL
- Overschrijving

Winkel betaalmogelijkheden:
- BanContact
- Ecocheques papieren: Neen.
- Ecocheques Edenred digitaal: ja, sinds 25/11/20 voor bepaalde ECO producten. 
- Ecocheques Sodexo digitaal: ja, sinds 04/12/20 voor bepaalde ECO producten. 
- Cadeaucheques Sodexo digitaal: ja, sinds 04/12/20 voor aankopen in de winkel, niet voor herstellingen.
- Bewijs van overschrijving
- Cash enkel indien het factuurbedrag minder dan 2999€ incl. BTW bedraagd. Toch geniet onze voorkeur voor u en onze veiligheid om met BanContact of mits bewijs van overschrijving te betalen.
Meer info over regelgeving cash betalingen: http://www.vlaanderen.be/nl/werk/consumentenzaken/tot-welk-bedrag-mag-u-een-factuur-cash-betalen 

Wat is niet mogelijk is in de winkel: Visa, MasterCard, andere kredietkaarten, cheque.
 

Hoe kan ik een klacht melden?

Mocht er u iets niet bevallen aarzel niet ons te contacteren via het contactformulier of per email naar info@greentools.be
Wij doen al het mogelijke om samen tot een oplossing te komen. 

Ter bescherming van de consument en de ondernemer is er een onafhankelijk Europees orgaan voor het behandelen van klachten.
Voor een Europese verordering betreffende verkoop- en dienstovereenkomsten kan u terecht via: http://ec.europa.eu/odr 

Retour sturen

Oeps verkeerd besteld?
Dat kan gebeuren. Geen probleem. 

Is het artikel niet gebruikt dan kan je jouw bestelling binnen de 14 dagen retour sturen of terugbrengen naar de winkel te Kampenhout. 
Hou er wel rekening mee dat transportkosten niet terugbetaald worden.

Retourwijze:

  1. Stuur foto's van jouw bestelling naar info@greentools.be of via WhatsApp naar +3216655533 en toon aan dat het artikel niet gebruikt is. 
    Vermeld jouw bestelreferentie en verzendadres. 
     
  2. Verpak jouw bestelling in een stevige verpakking om transportschade te vermijden. 
    Kijk even na dat alles erbij zit (handleiding, toebehoren, accessoires, originele verpakking,...)
     
  3. Wij bezorgen jou een retourlabel welke je over het verzendlabel plakt.
     
  4. Wanneer de zending hier aankomt wordt de retour beoordeeld:
    - Goed ontvangen in uitstekende staat, geschikt voor wederverkoop: 100% terugbetaling, behalve transportkosten.
    - Ontvangen maar met lichte schade of ontbrekende toebehoren: Verminderde terugbetaling in functie van het waardeverlies voor tweedekans verkoop. 
    - Ontvangen met duidelijke gebruikerssporen: Retour wordt geweigerd, product wordt teruggestuurd, er volgt geen terugbetaling.
     
  5. Afhankelijk van de retourbeoordeling wordt de retour binnen de 14 dagen terugbetaald.

Herstelservice

Service onderhoud

Een afspraak is niet noodzakelijk maar het wordt wel aanbevolen als u uw machine niet lang wil missen. 
De hersteltijd is sterk afhankelijk van het seizoen en het type machine. In het voorjaar is het zeer druk en loopt de wachttijd voor preventief onderhoud van grasmaaiers op tot 6 weken.

Uw machine werkt nog maar u wenst deze niet lang te missen?
Registreer uw service online en kies een bezorg- of afhaaldatum over 5 weken. 1 week later is hij klaar. 

------------------------------------------------------------------------

Het voordeel van een afspraak is dat we dit kunnen plannen zodat u de machine maar +/-1 week moet missen en ondertussen de machine verder kan gebruiken.

Voorbeeldsituatie:
In drukke periodes (febr - mei) kunnen er tot 50 machines per dag binnenkomen en zijn we bijvoorbeeld volgeboekt voor +4 weken.
Bij een defect zonder onderhoud:
- met/zonder afspraak zal u de machine +/-1 week missen

Bij een onderhoud:
- zonder afspraak brengt u de machine binnen en volgt de wachttijd van dat moment. Volgens dit voorbeeld zal u de machine 4 weken missen.
- met afspraak (tel/mail/web/APP) brengt u de machine binnen over 3 weken binnen en is deze 1 week later klaar. 

Alleen zo kunnen we het serviceniveau hoog houden en met een vast team de kwaliteit garanderen die u van ons gewoon bent. Dit systeem hebben we 3 jaar geleden ingevoerd en wordt door iedereen als positief ervaren. Hierdoor vermijden we onnodige stress en dragen we bij tot het welzijn van onze medewerkers en klanten.
 

Service spoed

Heeft u een dringende herstelling en kan u de machine niet lang missen? 
Daar hebben we alle begrip voor en doen het nodige om u spoedig te helpen. Zonder voorafgaande afspraak is het niet mogelijk om een herstelling onmiddellijk uit te voeren. 

WERKWIJZE SPOED HERSTELLING*

1) Neem zo snel mogelijk contact met ons op:

  • Service hotline WhatsApp +3216655533
    24/24u Bereikbaar 
    Tip: stuur eenvoudig foto's/video van het defect
  • Mail ons via info@greentools.be of via het contactformulier
  • Bel ons via 016/65 55 33 

2) Van den Bossche plant een chauffeur en/of technieker in en reserveert/bestelt eventuele onderdelen.

3) We spreken af wanneer we langskomen of de machine verwachten.

4) Na afwerking informeren wij u asap per sms, mail of telefoon.

* Bij een spoed herstelling beperken we ons tot het essentiële om veilig verder te werken. Dit is niet bedoeld voor preventief onderhoud. Komt de machine niet jaarlijks op onderhoud dan wordt dit niet aanschouwd als dringend maar als nalatig en kunnen we deze spoed service weigeren of herleiden tot een normale service welke de hersteltijd van dat moment is.